Posted in 12-րդ դասարան

04.10.2021-08.10.2021թթ.

06.10.2021թ.-Ուղղանկյունանիստի ծավալը

Առաջադրանքներ՝10-20

………

1.Գտիր y=−5f+8.6 արտահայտության արժեքը, եթե f=2:

2.Պարզեցնելով տրված (5m−6n)−(8m−4n) բազմանդամը՝ ստանում ենք՝

3.Ուսուցիչը մտապահել է երկնիշ թիվ: Այդ թվում 3 անգամ շատ տասնյակ կա, քան միավոր: Եթե այդ թվին գումարենք նույն, բայց հակառակ հերթականությամբ գրված թվանշաններով թիվը, ապա կստանանք 44: Որոշիր այդ թիվը:

uchitel.jpg

4.Բացիր փակագծերը՝ (−12−p)(m−3)

5.Արդյո՞ք (um)(u+m)+(9ku)(9k+u)+(m−9k)(m+9k)=0 հավասարությունը հանդիսանում է նույնություն: Հիմնավորի՛ր:

6.Գտիր (6a−9b)⋅(6a+9b)−36aարտահայտության արժեքը, եթե a=2 և b=0.01:

7.Արդյո՞ք −2-ը հանդիսանում է 3z+6=0 հավասարման արմատ:

8.Գտիր 3−2x=3(x−1) հավասարման ազատ անդամը:

9.A և B քաղաքներից, որոնց միջև հեռավորությունը 78 կմ է, միաժամանակ դուրս եկավ երկու մեքենա: Առաջին մեքենայի արագությունը 88 կմ/ժ է, իսկ երկրորդի արագությունը՝ 49 կմ/ժ: B քաղաքից ի՞նչ հեռավորության վրա երկու մեքենաները կհանդիպեն և որքա՞ն ժամանակ հետո:

ceļšarbezs.bmp

10.Երեք դարակներում կա 85 գիրք: Առաջին դարակում կա երկու անգամ շատ գիրք, քան երկրորդում, իսկ երրորդում կա 5-ով քիչ գիրք, քան առաջինում: Քանի՞ գիրք կա յուրաքանչյուր դարակում:

Հեղինակ՝

Բարև Ձեզ: Ես Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյանն եմ: Ծնվել եմ Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել եմ ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Սիրում եմ թե՛ մաթեմատիկան, թե՛ ծրագրավորումը: Ինչպես ասել է Գաուսը՝ Նա ով մաթեմատիկա չգիտի չի կարող որևէ այլ բան իմանալ և նույնիսկ չի կարող իմանալ իր տգիտությունը: Այնպես, որ եկեք սովորենք մաթեմատիկա:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s