Posted in Հունիսյան ճամբար

Մայիսի 27-ի ճամբարային օրվա լուսաբանում

Մայիսի 27

      Հետաքրքիր ու արագ անցավ մայիսի 27-ը: Համենայն դեպս սովորողների խոսքերն եմ մեջբերում, այլ ոչ իմ: Չնայած կարելի է այս օրը համարել ստացված՝ ամեն տեսանկյունից: Առավոտյան ընտրության պարապմունք, մայրենիի պարապմունք, մաթեմատիկայի պարապմունք, լող, զվարճալի խաղեր, ֆուտբոլ: Այսպես անցավ կարճ, բայց բովանդակալից օրը: Հաջորդական օրերը կլինեն ավելի հետաքրքիր ու գունեղ: Խոստանում են 7-րդ ջոկատի ղեկավարներ Արշակ Մարտիրոսյանը և Մարիամ Քալանթարյանը:

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Հեղինակ՝

Բարև Ձեզ: Ես Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյանն եմ: Ծնվել եմ Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել եմ ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Սիրում եմ թե՛ մաթեմատիկան, թե՛ ծրագրավորումը: Ինչպես ասել է Գաուսը՝ Նա ով մաթեմատիկա չգիտի չի կարող որևէ այլ բան իմանալ և նույնիսկ չի կարող իմանալ իր տգիտությունը: Այնպես, որ եկեք սովորենք մաթեմատիկա:

Թողնել մեկնաբանություն