Posted in Հունիսյան ճամբար

Հունիսյան ճամբար

Ժամկետ՝ Մայիսի 27- Հունիսի 7

Մասնակիցներ՝

  1. Մանուկյան Գուրգեն
  2. Մարկոսյան Արեգ
  3. Խաչատրյան Գայանե
  4. Գևորգյան Ալեքս
  5. Ալեքսանյան Աստղիկ
  6. Սարգսյան Հայկ
  7. Գաբոյան Կորյուն
  8. Հովասափյան Սամվել
  9. Ղազանչյան Անգելինա
  10. Անջոմանի Հասթի
  11. Գևորգյան Արսեն
  12. Ավետիսյան Տիգրան

 

Ուղղությունը՝  Սովորող-սովորեցնող նախագիծ(երկրաչափական մարմինների պատրաստում)

Նպատակը՝  Սովորողներին տալ պատկերացում մարմինների  վերաբերյալ:

Ընթացքը՝  

Ես սովորողներին տալիս եմ նախնական տեղեկություն երկրաչափական մարմնի վերաբերյալ և տալիս համապատասխան նկար այն պատրաստելու համար: Նրանք թվով 7-ը կլինեն: Կունենան պատրաստման բարդության 7 մակարդակներ: Պատրաստելուց հետո յուրաքանչյուրը կստանա համապատասխան միավոր՝ սկսած 1-ից մինչև 7: Այն սովորողները , ովքեր դժվարության կհանդիպեն , սովորողներից հմուտները կփորձեն սովորեցնել վերջինիս և կստանան լրացուցիչ միավոր, որը կտա նրանց այն սովորողը , եթե համարի, որ իրեն օգտակար էր օգնությունը: Վերջում կհաշվարկվի միավորները և առավելագույն միավորներով սովորողը կստանա մրցանակ:

Հեղինակ՝

Բարև Ձեզ: Ես Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյանն եմ: Ծնվել եմ Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել եմ ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Սիրում եմ թե՛ մաթեմատիկան, թե՛ ծրագրավորումը: Ինչպես ասել է Գաուսը՝ Նա ով մաթեմատիկա չգիտի չի կարող որևէ այլ բան իմանալ և նույնիսկ չի կարող իմանալ իր տգիտությունը: Այնպես, որ եկեք սովորենք մաթեմատիկա:

Թողնել մեկնաբանություն