Posted in Մաթեմ. նախագծեր 2018-2019թթ., Ուսուցչի օրագիր, Ապրիլի 1-5 նախագծեր

Նախագիծ- Դպրոցի ընդհանուր մակերեսի հաշվում

 

This slideshow requires JavaScript.

Այսօր 4-րդ դասարանի սովորողների հետ ունեցանք նախագիծ, որը վերաբերում էր մակերեսների հաշվում թեմային: Երեխաները դպրոց էին հաճախել մեծ հետաքրքրությամբ և լավ պատրաստված: Գրեթե բոլորը իրենց մոտ ունեին մետրաչափ և այլ պետքական պարագաներ:

   Դուրս եկանք դպրոցի բակ, ես երեխաներին բացատրեցի մեր անելիքները: Բաժանվեցինք խմբերի, յուրաքանյուր խմբի տրվեց կոնկրետ տարածք՝ մակերեսի հաշվման համար: Երեխաները մեծ ոգևորությամբ հաշվարկներ էին կատարում: Հասցրեցինք այդ կարճ ժամանակահատվածում չափել առաջին հարկի գրեթե բոլոր օբյեկտների մակերեսները: Մեր հաջորդ անելիքը տրված չափումներով համապատասխան հատակագիծ գծելն է:

Իրենց բլոգներում լուսաբանել են՝

Արսեն Գևորգյանը

Իշխան Գևորգյանը

Արեն Համբարձումյանը

Մարի Համբարչյանը

Արա Ներսիսյանը

Կորյուն Գաբոյանը

 

 

Հեղինակ՝

Բարև Ձեզ: Ես Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյանն եմ: Ծնվել եմ Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել եմ ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Սիրում եմ թե՛ մաթեմատիկան, թե՛ ծրագրավորումը: Ինչպես ասել է Գաուսը՝ Նա ով մաթեմատիկա չգիտի չի կարող որևէ այլ բան իմանալ և նույնիսկ չի կարող իմանալ իր տգիտությունը: Այնպես, որ եկեք սովորենք մաթեմատիկա:

Թողնել մեկնաբանություն