Posted in Մանկավարժական ճամբար, Վերապատրաստումներ

Վերապատրաստում-օր 2

Վերապատրաստման առաջին օրն այնքան հետաքրքիր էր, որ կասկած չկար, որ երկրորդը առաջինին չի զիջի: Սկսեցինք օրը ինձ արդեն հարազատ Հարավային դպրոցում: Ունեցանք երգերով ու պարերով համեմված 1 ժամանոց պարապմունք: Պարապմունքը հատկապես լուսավորեցին մեր փոքրիկները: Իսկ ընկեր Մարիամի հիանալի տեխնիկան ու վարպետությունն իրենը արեց: Բոլորս միանգամից կարողացանք մերվել ընթացքին: Դրանից հետո ընկեր Անահիտը անցկացրեց բլոգավարության դասընթաց , ծանոթացրեց շատ նրբությունների, իհարկե մի մասն էլ վաղվա պլանում թողնելով, քանի որ ժամանակը սուղ էր և մեզ դեռևս սպասվում էր տեխնոլոգիայի ժամը: Այս ժամին մենք մասնակցեցինք Հարավային դպրոցի տնտեսական իրերի բարեկարգման աշխատանքներին. այն է  աթոռակների գունավորմանը՝ընկեր Արևի գլխավորությամբ: Մասնակիցներից ոմանք լումա ներդրեցին այգու կանաչապատման հարցում՝ ծառերի տնկում, ջրում: Ունեցանք ընդմիջում կարգացուցակով, բանավեճեր ընդմիջմանը, քննարկումներ :Շարժվեցինք դրանից հետո Հիմնական դպրոց, որտեղ մաթեմատիկներս երեկվա բաց թողնված օլիմպիադայի խնդիրների քննարկմանն անցանք:

 

 

This slideshow requires JavaScript.

Հեղինակ՝

Բարև Ձեզ: Ես Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյանն եմ: Ծնվել եմ Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել եմ ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը և մագիստրատուրան: Սիրում եմ թե՛ մաթեմատիկան, թե՛ ծրագրավորումը: Ինչպես ասել է Գաուսը՝ Նա ով մաթեմատիկա չգիտի չի կարող որևէ այլ բան իմանալ և նույնիսկ չի կարող իմանալ իր տգիտությունը: Այնպես, որ եկեք սովորենք մաթեմատիկա:

Թողնել մեկնաբանություն