10.02.2023թ-Ռացիոնալ թվեր
Դասարանական առաջադրանքներ՝ 754; 756; 758-ա,գ,ե; 764;767
Լրացուցիչ առաջադրանքներ՝755; 757;758-բ,դ,զ; 765;768
.
08.02.2023թ-Ռացիոնալ թվեր
Տեսություն՝
Դասարանական առաջադրանքներ՝ 745; 748-ա,գ,ե; 750; 759; 761;
Լրացուցիչ առաջադրանքներ՝747; 748-բ,դ,զ; 760; 762; 763
.
07.02.2023թ-Գրաֆիկներ կոորդինատային հարթության վրա
Տեսություն՝
Գրաֆիկներ կոորդինատային հարթության վրա
Կոորդինատային հարթությունը շատ հարմար է տարբեր գրաֆիկներ կառուցելու համար: Կառուցենք, օրինակ, օրվա ընթացքում օդի ջերմաստիճանի փոփոխության գրաֆիկը՝ ըստ հետևյալ աղյուսակում բերված տվյալների:
Ժամը | Ջերմաստիճանը (°C) |
10:00 | +16 |
12:00 | +17 |
14:00 | +15 |
16:00 | +14 |
18:00 | +17 |
20:00 | +18 |
Դիտարկենք հարթության վրա մի կոորդինատային համակարգ, որի աբսցիսների առանցքը ցույց է տալիս ժամանակը, իսկ օրդինատների առանցքը՝ ջերմաստիճանը:
Աղյուսակի տվյալներից առաջանում են վեց կետեր՝
(10;16),(12;17),(14;15),(16;14),(18;17),(20;18)
Կետերի առաջին կոորդինատը ցույց է տալիս ժամը, իսկ երկրորդը՝ օդի ջերմաստիճանը այդ ժամին:
Տեղադրենք ստացված կետերը կոորդինատային հարթության վրա և միացնենք դրանք. կստանանք պահանջվող գրաֆիկը:

Գրաֆիկը թույլ է տալիս պատասխանել տարբեր հարցերին (շատերի պատասխանները չկան աղյուսակում): Օրինակ, աղյուսակում չկա օդի ջերմաստիճանը ժամը 13-ի դրությամբ:
Աբսցիսների առանցքի վրա ժամը 13-ը գտնվում է 12 և 14 ժամերի մեջտեղում: Օրդինատների առանցքի վրա դրան համապատասխանում է 16-ը:
Ուրեմն, ժամը 13-ին օդի ջերմաստիճանը 16°C էր:
Դասարանական առաջադրանքներ՝ 719; 720; 723; 725; 728-ա,գ; 731; 736
Լրացուցիչ առաջադրանքներ՝721; 722; 726; 728-բ,դ; 732; 735
.
06.02.2023-Առաջադրանքներ