Posted in ԱՇԽԱՏԱԺԱՄԱՆԱԿ

Անհատական աշխատաժամանակ. հունիսի 10-14

Երկուշաբթիհունիսի 10

09։15-09։30 Ընդհանուր պարապմունք
09։30-12։00 դպրոցի ներսում մաքրման աշխատանքներ
12։00-12։30 Ընդմիջում
12։30-14։00 Մարզական պարապմունք. հեծանվավազք
14։00-15։00 Ինքնակրթություն

Երեքշաբթիհունիսի 11

09։15-09։30 Ընդհանուր պարապմունք
09։30-12։00 Սեղանների ներկման աշխատանքներ
12։00-12։30 Ընդմիջում
12։30-14։00 Ուսումնական ամառ նախագծով սովորողների համար առաջադրանքների կազմում
14։00-15։00 Ինքնակրթություն

Չորեքշաբթիհունիսի 12

09։15-09։30 Ընդհանուր պարապմունք
09։30-12։00 Պադոնների լաքապատման աշխատանքներ
12։00-12։30 Ընդմիջում
12։30-14։00 Մարզական պարապմունք. հեծանվավազք
14։00-15։00 Ամառային ճամբարի նախագծի մշակում

Հինգշաբթիհունիսի 13

09։15-09։30 Ընդհանուր պարապմունք
09։30-12։00 Պադոնների լաքապատման աշխատանքներ
12։00-12։30 Ընդմիջում
12։30-14։00 Ամառային ճամբարի նախագծի մշակում (հունիսի 17-21)
14։00-15։00 Ինքնակրթություն

Ուրբաթհունիսի 14

09։15-09։30 Ընդհանուր պարապմունք
09։30-12։00 Պադոնների լաքապատման աշխատանքներ
12։00-12։30 Ընդմիջում
12։30-14։00 Ճամփորդության նախապատրաստում, ուսումնասիրություն
14։00-15։00 Ամառային ճամբարի նախագծի մշակում.Դպրոցի արևելյան կողմի ժանգոտ ավտոտնակի ներկման աշխատանքներ

Advertisements

Հեղինակ՝

Բարև Ձեզ: Ես Արշակ Ռազմիկի Մարտիրոսյանն եմ: Ծնվել եմ Սյունիքի մարզի գ. Հարթաշենում: Ավարտել եմ ԵՊՀ Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա ֆակուլտետի բակալավրիատը: Այժմ սովորում եմ նույն ֆակուլտետի մագիստրատուրայում: Սիրում եմ թե՛ մաթեմատիկան, թե՛ ծրագրավորումը: Ինչպես ասել է Գաուսը՝ Նա ով մաթեմատիկա չգիտի չի կարող որևէ այլ բան իմանալ և նույնիսկ չի կարող իմանալ իր տգիտությունը: Այնպես, որ եկեք սովորենք մաթեմատիկա:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s