Այսօր ավարտեցինք ստուգատեսային ճամբարի ուսումնական մասին նվիրված հարցերը: Թերևս սովորողների կողմից ամենից սպասված կանգառը 4-րդն էր, որին բոլորը հաճույքով էին մասնակցում: Զարկերի չափումը մեծ ոգևորություն էր առաջացրել երեխաների շրջանում: Մրցում էր սկսվել՝ թե ում սրտի զարկերն են ավելի արագ բաբախում: Հեշտությամբ ստացվեց պահանջվածը: Սովորողների արագությունը, մրցակցությունը, ճարպկությունը այսօր շատ կարևորվեց, չէ որ նաև սա մաթեմատիկայի և ֆիզկուլտուրայի ստուգատեսի խառնուրդ է: Պահանջվում էր՝
Չորրորդ կանգառ՝ հեծանիվ: Մոտենում է սեղանին: Չափում և գրանցում է իր զարկերակի զարկերի քանակը մեկ րոպեում: Նստում է հեծանիվը, օգնականը միացնում է վայրկենաչափը: Հեծանիվւ քշում է մետ 30-40 մետր՝ գնալ, վերադառնալ : Օգնականը գրանցում է ժամանակը:Սովորողը նորից է չափում և գրանցում իր զարկերակի զարկերի թիվը: Գրանցում է, թե ինչքան ժամանակում քանի մետր անցավ: Հաշվում է, թե մեկ վայրկայնում մոտավորապես քանի մետր է անցել՝ կլորացնելով մինչև ամբողջ թիվ: Հետո հաշվում է, թե քանի մետր կանցներ մեկ ժամում, եթե ամեն վայրկյանում այդքան մետր անցներ: Ստացված թիվը ներկայացնում է …կմ և …մ տեսքով: Այս ամենը ֆայլում գրանցելուց հետո համարվում է իր բաժին ստուգատեսը ավարտած: Ֆայլը պահպանում է իր բլոգում:
Արդյունքներ՝
- Իշխան Գևորգյան
- Գուրգեն Մանուկյան
- Կորյուն Գաբոյան
- Արեգ Մարկոսյան
- Արսեն Գևորգյան
- Արա Ներսիսյան
- Հայկ Սարգսյան
- Գայանե Խաչատրյան
- Ալեքս Գևորգյան
- Մարի Համբարչյան